Wednesday, February 17, 2016

SAYU !!! Ibunya Seorang Muslim! Shah Rukhan Dedahkan Kisah Sedih Tentang Ibunya Buat Ramai Menangis...

INILAH WAJAH IBU SHAH RUKH KHAN iaitu Lateef Fatima Khan seorang muslim..wajahnya jarang kita tengok..inilah kali pertama shah rukh khan mendedahkan gambar ibunya di ulang tahun ke 74 ibu beliau..walaupun ibunya sudah tiada shah rukh khan tetap mengingati ibunya..


Kapanlagi.com - Aktor tampan Shahrukh Khan sepertinya sedang dilanda rasa emosional yang teramat dalam. Namun ia masih bisa menyembunyikan perasaan tersebut dengan candaan yang meggelitik namun dikemas seolah hal yang serius.

Momen spesial yang membuat Shahrukh Khan merasa emosional tak lain dan tak bukan adalah hari ulang tahun ibunya yang jatuh pada Rabu (1/7). Tak tinggal diam, Shahrukh Khan pun akhirnya berkicau akan hal ini.

"Dia hari ini seharusnya berusia 74 tahun dan aku mungkin akan ditampar karena sudah memberitahukan usianya. Hari ini adalah hari yang bahagia," tulisnya.

Ini dia sosok Lateef Fatima Khan, ibu Shahrukh Khan berulang tahun ke-74 pada 1 Juli @twitter.com/iam_srk

Sudah menjadi rahasia umum jika wanita kerap risih dan tak suka jika umur sebenarnya diungkapkan pada banyak orang. Karena ituShahrukh sadar betul dan seolah siap jika hari itu sang ibunda akan menamparnya.


Namun itu hanya sebatas candaan semata dari Shahrukh Khan sebab faktanya sang ibu yang bernama Lateef Fatima Khan sudah meninggal di tahun 1991 silam. Meski sudah meninggal cukup lama namun rasa sayang Shahrukh pada orang tuanya tak pernah pudar.

Faktanya ia masih ingat dengan jelas hari ulang tahun dan usia Lateef. Sebelumnya di Hari Ayah Internasional Shahrukh juga mengunggah foto ayahnya Taj Mohammed Khan yang sengaja ia buat kolase bersama putranya Aryan Khan dan AbRam Khan.

Ibu Shahrukh Khan adalah sosok pekerja sosial yang sangat dekat dengan anak-anaknya. Saat Lateef meninggal dunia di tahun 1991, kakak perempuan Shahrukh yakni Shahnaz Lalarukh kemudian menderita depresi berat. Karena itu sebagai anak lelaki aktor 49 tahun itu kemudian mengambil alih tanggung jawab untuk keluarga.


Sumber

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts