Sunday, February 21, 2016

PERGHH !! Bikin Panas !!! Punca Sebenar Che Ta Ditahan Imigresen Terbongkar... MEMALUKAN! Mana Nak Letak Muka Ha??

Terbaru, Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta mendedahkan yang dia pernah ditahan dari bercuti ke luar negara bersama keluarganya oleh pihak imigresen.


Ini kerana dia didapati mempunyai bayaran tunggakan cukai pendapatan pada tahun 2014, menurut aktres jelita ini kepada sebuah akhbar tempatan baru-baru ini.

“Sampai di kaunter, saya kena tahan sebab nama saya disenaraihitamkan. Saya tak dibenarkan ke luar negara sebab tak jelaskan cukai pendapatan. Itu memang silap saya sendiri” katanya.

Fuhh Bikin Panas! Punca Sebenar Che Ta Ditahan Imigresen Terbongkar... MEMALUKAN! Mana Nak Letak Muka Ha??

Tidak mahu perkara sama berulang lagi, Che Ta segera melantik seorang peguam peribadi untuk menguruskan semua urusan berkaitan cukai.

Fuhh Bikin Panas! Punca Sebenar Che Ta Ditahan Imigresen Terbongkar... MEMALUKAN! Mana Nak Letak Muka Ha??

Ini termasuk cukai pendapatan peribadi dan juga cukai perniagaan yang dijalankan olehnya.

“Sekarang ni, semua urusan pembayaran cukai diuruskan dengan teratur dan baik sekali, jadi saya tak perlu risau kejadian yang sama berulang lagi.

“Saya jadi cukup lega. Mana tak nya, kalau tak saya akan ‘keras’ dalam negara sahaja, tak boleh berjalan lagi”.

Sumber

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts