Wednesday, February 17, 2016

PADAH !!! Peniaga Pasar Malam TAMAK ! Lihat Apa Wanita Ini Temui Dalam Ayam Goreng Ni ! Mohon SEBARKAN !

Perkara ini bukan terjadi luar negara, tapi dalam Malaysia sendiri. Silap hari bulan korang sendiri dah jadi mangsa. Memang tak sangka sampai sanggup buat macam ni !



Tak habis makan, aku letak dalam peti ais. Pastu, kiranya aku terlupa dah nak makan balik. Tadi buka petis ais 'main' yang kat dapur sebab lapar. Tengok dalam plastik neg, "Oh ada ayam,". Cuba la aku makan.


Yang hairannya, dah dekat seminggu dalam peti ais masih lagi ranggup macam masa mula beli. Saje belek-belek, tetiba aku terjumpa plastik beg yang memang dah sebati dengan tepung. Aku tengok juga yang lain, pun sama. Semuanya ada gelembung plastik bag ni.


DAMNNNN!!!!


Hati-hatilah wahai kawan-kawan oii,

Pengadu - Sarah Huzeer Al Khalifah
Sumber - TheHypeMedia

Sumber

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts