Tuesday, December 15, 2015

Tuu Diaaa!!!! 10 Perkara Mengejutkan Di Final Gegar Vaganza Yang Anda Dirumah Tidak Tahu..

Setelah 9 minggu bertanding akhirnya Juara Gegar Vaganza 2 (GV2) telah menjadi milik penyanyi berusia 31 tahun iaitu Siti Nordiana Alias.


Berjaya membawa hadiah wang tunai bernilai RM100 ribu dan pakej pelancongan ke Madrid Sepanyol adalah rezeki buat Nana yang tidak pernah putus asa dalam kariernya.

Untuk Malam Akhir GV2, 10 perkara menarik yang mungkin tidak dapat ditonton di kaca TV.

1. Selepas Jihan dan Nabil membuat persembahan nyanyian lagu mereka yang berjudul Laukku Cukup Masin, Nabil terkejut dan terbaring selepas bunyi mercun dinyalakan.

2. Penonton di Auditorium tetap ‘sporting’ dan sokongan mereka tetap padu walaupun tiket yang dijual agak tinggi. Ini namanya peminat finatik yang tidak berkira soal harga.

3. Ketika iklan, Nabil puji Jihan kerana dia sangat cantik pada malam akhir dan kecantikan Jihan itu seumpama Norlia Ghani.

4. Micheal Ang kini kembali menyaksikan GV2 setelah berminggu-minggu tidak kelihatan kelibatnya di Auditorium MBSA

5. Penonton di MBSA amat tersentuh dengan persembahan Siti Nordiana menyanyikan lagu Putus Terpaksa. Ada juga yang mengalirkan air mata kerana sebak.

6. Ketika iklan, untuk hilangkan rasa stress Jihan nyanyikan semula lagu Putus Terpaksa dan Janji Manismu dengan caranya.

7. Agihan coklat tetap diteruskan oleh Tok Ram kepada kenalan selebriti yang hadir pada malam itu. Pemurah dan baik hati Tok Ram

8. Datuk Jamal Abdillah tidak layan Nabil yang mengusiknya dan membuat lawak ketika iklan.

9. Tok Ram dengan rasa ‘kekwat’ tak mahu bergambar dengan Nabil dan Jihan namun itu hanya gurauan Tok Ram yang geram dengan telatah mereka berdua.

10. Ketika sidang media, Tok Ram telah menegur kepada sebilangan hadiran yang ada dalam bilik sidang media kerana mereka membuat bising.


Sumber

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts