Wednesday, December 9, 2015

FUHH GEMPAR GILER ! 10 Perkara PALING MEMALUKAN Di Konsert Gegar Vaganza !! Aduiii

Minggu ketiga Konsert Gegar Vaganza 2 yang bertemakan 360 darjah benar-benar memberikan cabaran dan tekanan kepada ke semua peserta yang bertanding.


Menyanyikan lagu tersebut buat pertama kali di atas pentas tidak mematahkan semangat mereka untuk memberikan persembahan yang terbaik untuk semua penonton.

Kini, hanya tinggal 10 peserta akan terus memperjuangkan bakat mereka di minggu hadapan yang bertemakan ‘Berdua Lebih Baik’


Jadi portal Murai, kongsikan kepada anda 10 perkara yang menarik yang berlaku sepanjang konsert minggu ketiga GegarVaganza.

1. Sebelum Konsertnya bermula, nama Tok Ram kerap kali dijerit-jerit oleh penonton di Auditorium berserta dengan sorakan yang amat kuat.
2. Pengurus Pentas seperti biasa akan menyebut nama-nama peserta Gegar Vaganza satu persatu untuk mewujudkan suasana yang harmoni dan gempak.
3. Setelah kelibat penaja rancangan memasuki ruang Auditorium iaitu Datuk Seri Vida terus pekikan dan sorakan telah dibuat oleh penonton. Jeritan tangline ‘Quputeh, Quputeh Barulah Puteh’ menjadi tempikan mereka.
4. Telatah Tok Ram dan Datuk Seri Vida selamba berselfie menjadi perhatian semua penonton.
5. Begitu juga penonton, tidak melepaskan peluang untuk mengambil gambar bersama Datuk Seri Vida dengan gaya crownnya yang anggun.
6. Ramai artis dan selebriti hadir untuk minggu ketiga memberikan semangat antaranya Nash, Fattah Amin, Anne Ngasri, Marlia Musa dan ramai lagi.
7. Semasa ‘commercial break’ Nabil sempat mengusik Datuk M Nasir dengan mengajuk lagu ‘Apokalips’
8. Tok Ram sangat comel apabila mengagihkan coklat yang dibawa dalam bungkusan plastik kepada rakan-rakan artis yang duduk di belakangnya.
9. Jihan dan Nabil meniru dan mengajuk-ajuk lagu ‘Hantu Atau Buaya’ nyanyian Sheeda ketika iklan. Ketika itu, semua penonton ketawa dengan begitu kuat
10. Ketika iklan juga, Jihan dan Nabil buat sketsa lucu ketika pemuzik di pentas sedang membuat ‘soundcheck’ berkisahkan 2 pasangan kekasih.


Sumber

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts