Tuesday, October 27, 2015

Perghh!!!! Petani jumpa semula dompet yang hilang selepas 30 tahun dan apa yang pelik..

Petani jumpa semula dompet yang hilang selepas 30 tahun| Seorang petani terkejut selepas menjumpai semula dompetnya yang hilang ketika menaiki kereta api sejak 30 tahun lalu.

Derek Gamble, 66, berusia 30an ketika dia kehilangan dompetnya ketika dalam perjalanan menaiki kereta api di kawasan Loughborough. Apa yang mengejutkan, dompet yang berisi wang kertas £1 dan beberapa duit syiling masih tersimpan rapi malah resit dan slip tempahan percutian masih ada.


Dompet tersebut ditemui tersembunyi di belakang tempat duduk kereta api oleh seorang sukarelawan Michael Massey, 70, ketika dia sedang membaiki kerusi kereta api berkenaan. Michael kemudianya mengambil keputusan untuk mengembalikan dompet tersebut kepada pemilik asalnya berdasarkan maklumat yang diperoleh melalui resit yang dijumpai dalam dompet berkenaan.

Derek berkata, dia begitu gembira dan terkejut apabila menjumpai semula dompetnya yang pernah hilang suatu ketika dulu. “Dompet ini mengimbas kembali kenangan 30 tahun lalu,” katanya dipetik Mirror.uk

Sumber

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts