Tuesday, October 20, 2015

MENGEJUTKAN!! Giliran lelaki tampar bangla di car wash beri penjelasan: “Bangla tu kurang ajar!”

Lelaki tampar bangla di car wash beri penjelasan: “Bangla tu kurang ajar!” | Susulan dari kes video viral yang berjaya dirakamkan yang memperlihatkan seorang lelaki menampar 3 kali seorang pekerja car wash warga Bangladesh.


Susulan kejadian itu, lelaki tersebut juga dikatakan membelasah pekerja bangladesh tersebut di belakang car wash sehingga parah.Ikuti penjelasan dari lelaki yang digelar biadap ini. (Nama facebook kami terpaksa rahsiakan)

Bangla tu memang kurang ajar saya dh tegur elok2 tapi disebabkan dia tak puas hati bila ditegur dia pergi ke sebelah pemandu dengan menggunakan kain yg kotor dia terus lap bahagian bumbung dalam sampai lekat kesan hitam semata mata nk tunjuk tk puas hati. bila saya tegur lg dia menjawab. kalau u kt tempat saya sikit sebanyak pun akan tercabar juga. saya call bos dia masa tu tak jawab dan lps tui dia fitnah kata saya marah sebab bangla tu kotor duduk dlm kereta saya. itu langsung tak betul sama sekali. hanya Tuhan yg tahu dan dia akan tanggung dosa fitnah tu sebab saya sekeluarga termasuk mak dah malu dan kena kutuk oleh masyarakat.

Penjelasan lelaki tampar bangla di car wash

Harap perkara begini dapat diselesaikan segera. Walau apa pun tindakan pekerja tersebut, keganasan bukan penyelesaian kepada masalah.

SUMBER BLOG : http://www.blogmazeer.com/2015/10/bangla-tu-kurang-ajar-kata-lelaki.html

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts