Monday, October 19, 2015

FUHH TERBAIK : Gadis buktikan berbulu dan tidak bercukur pun di minati lelaki[4 GAMBAR]

Seorang pelajar universiti yang menulis esei peribadi dan gambar-gambar bersama dirinya mendedahkan rambut badan yang berlebihan beliau telah berkata, dia tidak berjuang untuk menarik perhatian lelaki.


Yasmin Gasimova, 19, telah mempunyai beberapa hubungan jangka panjang walaupun keputusan untuk menjauhi bercukur dan waxing, laporan Asiantown melalui MailOnline.Pelajar pengkomputeran dan falsafah, dari Reading, mengatakan bahawa pada teman lelaki lalu telah meminta beliau untuk mencukur perutnya, tetapi akhirnya mereka menerima keputusan untuk pergi au semulajadi.

Yasmin berkata: 'teman lelaki jangka panjang biasanya tidak keberatan rambut badan saya.Jika saya dating seseorang yang saya sentiasa membuat ia jelas dari awal bahawa ini adalah siapa saya.





'Saya mempunyai hubungan selama tiga setengah tahun dan rakan ex saya pernah bertanya kepada saya untuk mencukur.'Mempunyai bulu badan tidak membuat saya merasa seperti saya tidak seksi. Jika seorang lelaki memberitahu saya rambut badan saya adalah kasar saya akan memberitahunya ia tidak kasar dan untuk menanganinya. "

Pelajar, dari Reading, juga mengakui bahawa dia telah mempunyai banyak tawaran dari suitors potensi sejak mencatatkan esei. - Sumber

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts